“Beers of the World” (BOTW) koncepcija arī Latvijā

Beers of the World (BOTW) ir koncepcija, kas aptver vairāk kā 20 kvalitatīvas alus šķirnes no dažādiem pasaules reģioniem.

Koncepcijas mērķis ir palīdzēt patērētājiem pieņemt pirkuma lēmumu, kā arī piedāvāt tirgotājiem labākās dotā produktu segmenta preces, ņemot vērā pārdošanas kanāla profilu un mērķgrupu. 

Starp produktiem katru mēnesi, atkarībā no sezonas, tiek izvēlēts piemērots produkts, kas tiek izcelts kā „Mēneša piedāvājums". BOTW – produktu izvietojums notiek koncepcijai speciāli atdalītā vietā (uz plauktiem / moduļiem), kuri ir skaidri un atšķirīgi atdalīti. Pie "Mēneša piedāvājuma" tiek pievienots saderīgo ēdienu ieteikums.